BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 24, 2009

Introduksi

Semekom

Akhirnye aku dpt meluangkan masa untuk mencipta blog yang memang dah lame gile plan nk wat tapi x buat2. So secara official aku pn ader la private blog cam awek aku(aku pn nk gak :P)

Sebenarnye aku dah buat satu discovery yang gile mengemparkan seluruh rakyat bangladesh dan Sri Langka..Belakang rumah aku ader free WiFi..maybe diorang biar on jer kot WiFi..So aku mengunakan sebaik mungkin kemudahan(Curi line kot) dengan sebaik mungkin..

Aku sebenarnye tak tau actually ape yang aku nk tulis kt blog aku nieh(sengal ek.wat blog tp tak der motif)..dh le aku pemalas nk update blog..friendster ngan myspace aku pn dh terbior cam anjing kudis kt dpan rumah aku..

Hurm apape pn aku akan merajin kn diri utk update blog aku nieh walaupun sbenarnye x der sape pn bagi kredit kat aku..kalo dh takder keje kite cari keje yek..

Anyway aku nk ucapkn bebanyk time kasih kt my mom sbb blikn aku laptop so leh la aku on9..and kt ptptn sbb kasi aku duet nk bli PSP(sape suruh bagi duet lmbt2 kan aku dh bli bnde bkn2) and x lupe pade org blakang rumah aku sbb bagi free line tenet..

Sekian,Tenkiu :D

0 comments: